מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

אירנה גורולובסקי - טכנולוגיית הזרקת פלסטיק - מורחב

אירנה גורולבסקי ממעלות היא בעלת ניסיון בעבודה בתעשייה. בשנתיים האחרונות היא עובדת במפעל פלסטמד בתפן, וקודם לכן היא עבדה במפעל שתלים: "פלסטמד הוא מפעל פלסטיקה, ואני הגעתי אליו ללא ניסיון בייצור פלסטיק."

לשמחתה של גורולובסקי, שמתפקדת כאחמ"שית, המנהל שלה החליט להוציא אותה לרכוש הכשרה מקצועית בקורס טכנולוגיית הזרקת פלסטיק: "היה חשוב לו להעניק לי רקע וידע מקצועי – מהי הזרקה ומה זה פלסטיק, כדי שאני אדע יותר מאחרים שעובדים תחתיי על תהליך ההזרקה והייצור במפעל."

"הקורס היה מעולה. מרצים טובים, אולי הכי טובים בארץ, לימודים מעניינים וסיורים במפעלים אחרים. הסיורים נתנו לנו תמונה רחבה של תעשיית הפלסטיק – סיירנו גם במפעל כתר, שהוא מפעל גדול שמייצר מוצרים גדולים, וגם באלכם, שם יש ייצור של מוצרים קטנים שדורש הזרקה יותר מדויקת. הקורס משלב בצורה טובה בין ידע תיאורטי ומעשי, ואפילו שהמכונה במעבדה פחות חדשה מאלה שבמפעל, הצלחתי להפיק ממנה הרבה." מספרת גורולובסקי.

"כיום, גם אחרי סיום הקורס, אני מרגישה את התרומה של הלימודים לעבודה שלי. אני מרגישה שיש לי יותר רקע, אמנם הטכנאים הם אלה שמתעסקים בהזרקה בפועל, אבל ההבנה של התהליכים ושל עבודת המכונה מסייעת לי לעשות את עבודתי טוב יותר. זו בדיוק הסיבה שאני ממליצה גם לאחרים ללמוד בקורס." מסכמת גורולובסקי.