מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

יעל מנין - קורס ביומימיקרי

אני תלמידת תואר שני בעיצוב משולב ב-HIT בחולון. קורס הביומימיקרי הוא חלק מהתואר שלי, אך מאחר שאני גרה בצפון, והקורס מתקיים ביום שאיני מגיעה למכללה, לא הייתה לי אפשרות להגיע אליו. החבר'ה שאני לומדת איתם ושעברו את הקורס, המליצו לי בחום לעבור אותו. על כן, הצטרפתי לקבוצה של הנדסאים, למרות שאני לא באה מהרקע, בכדי לעבור את הקורס במכללת ארז.
שמחתי מאוד על הבחירה הזו, הקורס היה מעניין מאוד וניכר שהושקעה בו מחשבה רבה. לקראת כל מפגש הייתה התכוננות יוצאת מן הכלל של המרצה, ד"ר יעל הלפמן כהן. היא הצליחה ליצור הרצאות מרתקות ומלאות עניין, המשלבות דוגמאות לצד התיאוריה ואף הפעלות מעניינות שעזרו להמחשה. בנוסף, המרצים האורחים, אותם היא בחרה בקפידה, תרמו לעושרו של הקורס ולתשתית הידע שניתנה בו.
ניכר כי ד"ר הלפמן כהן מקצועית מאוד, בעלת ידע רחב בתחום וגם בתחומים משיקים. כמי שמרצה בעצמה, התרשמתי מאוד מיכולותיה. אני יודעת עד כמה קשה ליצור הרצאות שמושכות את תשומת הלב לאורך זמן. יש צורך לעניין את השומעים ללא הפסקה, לדאוג שההרצאה תהיה מלהיבה ושלא תדעך, וד"ר הלפמן כהן עשתה זאת בהצלחה מרובה, מעוררת התפעלות.
הקורס והידע שנרכש בו ממשיכים ללוות אותי בלימודי, הם משתלבים היטב בתואר ומרחיבים את היריעה. בנוסף, כחלק מעבודתי בבית הספר "ארלוזורוב" בקריית חיים, אנו מנסים לשלב את ידע זה בתוך העשייה הירוקה של בית הספר, להעביר אותו הלאה, גם אל הדור הבא. בתוך כך, אני יותר משמחה להמשיך ולפרגן לד"ר הלפמן כהן שהוזמנה להרצות בבית ספרנו.
לבסוף, אציין כי גם ההתנהלות מול המכללה הייתה מקצועית, כך שהחוויה לה זכיתי במסגרת קורס זה היא חיובית כולה. אין לי כל הערות לשיפור, אני פשוט מרוצה מהקורס ואשמח מאוד אם תהיה לו המשכיות, אולי בדמות הרחבה של הקורס.