מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

סיפור הצלחה - אינפלסטיק

נובמבר 2020 

אינפלסטיק בע"מ הוקמה בשנת 1958 ומתמחה בייצור של מוצרי פלסטיק בשיטת ההזרקה עבור תעשיות שונות. לאורך השנים, החברה רכשה ניסיון רב שמאפשר לה לנהל פרויקטים משלב עיצוב המוצרים ועד לייצורם ברמה גבוהה ותוך שמירה על איכות.

קובי פרייס, מנכ"ל החברה, הכיר את מכללת ארז בזכות הכשרות הפלסטיק שאנחנו מקיימים ופורום מנכ"לים גליל מערבי שאנחנו מקדמים: "אוהד שטרן, מנהל תכנית תנע לתעשייה, פנה אליי וסיפר לי על מענקי הרשות לחדשנות. לא ידעתי שזה קיים ולא חשבתי בכיוון, אבל הרגשתי שזה מתאים לנו בדיוק. ראיתי במכינה למו"פ הזדמנות גדולה."

במסגרת המכינה, ביקשו באינפלסטיק להתפתח ולהתרחב באמצעות ייצור מוצר שעדיין לא קיים – כוס בירה מפלסטיק שניתן להטביע בה את הלוגו כבר בתהליך ההזרקה. זאת, בניגוד לכוסות הקיימות עליהן מדביקים מדבקה לאחר הייצור. את הכוס מייעדים בחברה לשוק האירופאי, לברים, מסעדות וחברות קייטרינג שיזכו לקבל כוס רב פעמית, איכותית ועמידה שתפחית משמעותית בלאי, חלופה ותאונות. החברה צופה גידול של פי 2 במכירות עם מימוש פוטנציאל המכירה של הכוס.



המכינה הסתיימה עם אבטיפוס מוצלח וכעת מחכים בחברה לתבנית הייצור אשר הגעתה לארץ מתעכבת בשל משבר הקורונה. פרייס צופה לעתיד באופטימיות: "כמו לא מעט מפעלים, גם אנחנו נפגענו ממשבר הקורונה, הפעילות כרגע בהקפאה. אני מקווה שאירופה תפתח בקרוב, שהקורונה תהיה מאחורינו, והברים והפסטיבלים הגדולים יחזרו וניכנס בגדול לשוק הזה. בינתיים אנחנו מנצלים את הזמן לחיפוש אחר לקוחות פוטנציאליים, אמנם באיטיות בשל הסגר באירופה, אבל יש לי סבלנות. אני יודע שבמצב רגיל כבר היינו במקום אחר ואני בטוח שאנחנו נגיע אליו."

"מענקי רשות החדשנות הם עזרה גדולה לתעשייה. אני מודה לתכנית תנע לתעשייה – על החשיפה, על הליווי ועל התמיכה. בלי מכללת ארז זה לא היה קורה."