מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

נדאל עאסי - טכנולוגיית הזרקת פלסטיק - מורחב

עאסי נדאל מפסוטה התחיל את דרכו בתעשיית הפלסטיק כעובד ייצור: "אחרי כמה זמן התקדמתי לתפקיד אחראי משמרת ובהמשך ניתנה לי ההזדמנות לעבור למחלקת ההזרקות, שם נדרשתי להתחיל הכל מאפס. כחלק מתהליך ההכשרה נשלחתי ללמוד קורס הזרקת פלסטיק למתחילים במכללת ארז." הלימודים בקורס הזרקה למתחילים העניקו לעאסי תשתית לעבודה במחלקה, בה המשיך לעבוד עוד מספר שנים. בהמשך סיים את עבודתו במפעל בו עבד וחיפש עבודה חדשה: "לשמחתי, הניסיון שצברתי בתחום יחד עם התעודה של מכללת ארז עזרו לי מאוד והתקבלתי לעבודה בתב מדיקל בשלומי."

עאסי השתלב במהרה בעבודה ולאחר 3 שנים במפעל הוצע לו לצאת ללימודי המשך בקורס טכנולוגיית הזרקת פלסטיק מורחב: "כשהציעו לי במפעל להצטרף לקורס המורחב לא חשבתי פעמיים. למרצים בקורס יש מעל שלושים שנות ניסיון וזו זכות ללמוד מהם ושעות הלימודים מאפשרות לשלב את העבודה עם הלימודים. בנוסף, אני מאמין שטוב לרענן את הידע, תמיד יש חדש בתחום הפלסטיק – חומרים, מכונות, תוכנות, וזה מאוד חשוב להתעדכן וללמוד דברים חדשים."

עאסי מעיד שהידע שרכש בקורס מסייע לו לבצע את עבודתו בצורה טובה ואיכותית יותר: "השיעורים היו מעניינים ובאמת למדתי דברים חדשים. זו חוויה ללמוד את מה שאתה עובד בו יום-יום. בשיעורים למדתי ברמה התיאורטית את החומר ולמחרת ניסיתי את מה שלמדתי בצורה מעשית על מכונת ההזרקה וזה עזר. תב מדיקל הוא מפעל שעוסק בתחום הרפואי. יש עלינו אחריות גדולה כעובדים – המוצרים שאנחנו מייצרים נועדו להציל חיים. זו חובתי להקפיד על איכות המוצר ולדאוג שכל מה שאני עושה בתהליך ההזרקה יהיה מאה אחוז נכון. הקורס נתן לי ביטחון בעבודה שלי וביכולות שלי."

השיפור עליו מעיד עאסי לא חמק מעיניהם של הממונים עליו ועאסי קודם במפעל: "בזכות הקורס עליתי דרגה בעבודה. אני רוצה להודות למרצים, עמי ורן, על הידע והסבלנות. תודה רבה גם לאוהד ולכל צוות המכללה שדאגו לנו בכבוד לכל דבר שהיינו צריכים, מתחילת הקורס ועד סופו. אשמח להמשיך וללמוד קורסים נוספים במכללה."