מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

מסיימים את הקורס עם מקצוע ביד

במוסדות לימוד רבים בישראל, מוצעים כיום מסלולים של 'לימודי תעודה' או 'הכשרה מקצועית'. מה הם לימודי תעודה והאם כדאי לכם להשקיע וללמוד במסגרת זו?
המונחים 'הכשרה מקצועית' ו- 'לימודי תעודה', מתייחסים ללימודים אשר בסיומם מקבלים הסטודנטים תעודה מקצועית ומכוונים לעיסוק במקצוע שבחרו ללמוד. הכשרות מקצועיות במסגרת לימודי תעודה, מתאימות לשני הן למי שמעוניין לרכוש מקצוע ולהתחיל לעבוד בתחום והן למי שמעוניין להתקדם ולהתמקצע בתחום עיסוקו הנוכחי.
ישנם מקרים רבים בהם אדם יוכל להתקבל למשרה מסוימת רק עם תעודה מקצועית, או שלחילופין אדם המעוניין להתקדם במקום עבודתו, יהיה בעל יתרון על פני מועמדים אחרים, במידה ותהיה ברשותו תוספת השכלה ותעודה מקצועית..
לימודים מקצועיים מעניקים לסטודנט תעודה בעלת ערך רב המאפשרת לו להתמחות בתחום ולהתפתח בו.
מכללת ארז מכשירה את הסטודנטים במקצועות נדרשים בתעשייה. המכללה נמצאת כל העת בקשר הדוק עם מפעלי תעשייה בגליל. בתוך כך, אנו לומדים ועורכים סקרים פנימיים, על מנת להבין את דרישות התעשייה, לפיהן אנו מכוונים את תכניות הלימוד.
במסגרת לימודי התעודה של מכללת ארז, מסלולים עיוניים לצד מסלולים המשלבים לימודים עיונים יחד עם הכשה מעשית.
אם אתם מתלבטים, אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון התכניות המוצעות באתר האינטרנט של המכללה, או להתקשר אלינו ואנו נייעץ לכם באופן אישי אודות המסלול המתאים לכם ביותר.