מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

עדרי שלומית - לימודי הנדסת איכות

שלומית עדרי - לימודי הנדסת איכות
הגעתי לערב פתוח במכללה ביחד עם אחותי בכוונה לקבל פרטים על לימודי מזכירה רפואית, לצערי לא עמד להיפתח קורס כזה באותו זמן, אך אירית שאיתה נפגשנו הציעה לי ללמוד "הנדסת איכות", תחום מאוד קרוב לעבודה שלי שיכול לתרום ולהוסיף ידע רב. לקחתי דף מידע ואמרתי שאני אחשוב על זה.
כשהקורס עמד לפני פתיחה, אירית יצרה איתי קשר והציעה שוב את האפשרות לבוא ללמוד מקצוע שיכול לעזור להתקדם מקצועית בתחום שעבדתי בו במפעל אגמים.
ההחלטה ללכת ללמוד ICQE - הנדסת איכות הייתה טובה ונכונה. מה שלמדתי עזר לי להבין את תפקידי ולהתקדם מבחינה מקצועית. אני רוצה להמשיך וללמוד בתחום במידה ויהיו עוד קורסים דומים.
הלימודים במכללה החדשה מהנים האווירה מזמינה וטובה למדנו בכיתה חכמה. צוות המכללה תמיד היה מוכן לעזור והמרצים היו מקצועיים, תרגלו והסבירו שוב ושוב את החומר, ההכנה למבחן הסופי היתה טובה ולשמחתי הרבה עברתי בהצלחה את המבחן.
אני ממליצה לכל מי שעוסק בתחום או רוצה להשתלב בתחום ללכת ללמוד את לימודי הנדסת איכות במכללת ארז בגלל היחס והאיכות שהמכללה נותנת. בשנה הקרובה אני נמצאת בחופשת לידה אבל אני מתכננת לחזור לתחום האיכות ולהמשיך להתקדם במקצוע.