מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

אנדריי אנדריינקו - הידראוליקה, פנאומטיקה ובקרה

אנדריי, בן 44 מקצרין, עובד אחזקה במפעל בנדע אגש"ח כבר 16 שנים: "מאז שעליתי לארץ לא למדתי שום דבר. לדעתי חשוב ללמוד, ולכן ביקשתי בעבודה לצאת ללימודים. גם במפעל הבינו את החשיבות ובחרו לשלוח אותי לקורס הידראוליקה, פנאומטיקה ובקרה של מכללת ארז."

"לפני הקורס פחדתי מהלימודים בעברית, אני לא יודע לקרוא ולכתוב טוב ולא ידעתי אם אצליח לעשות את זה. לשמחתי, לא הייתה לי בעיה בכלל, הרבה בזכות חיים, המרצה, שעם הרבה סבלנות עזר לי בנקודות שלא הבנתי." מספר אנדריי.

למרות הניסיון הרב איתו הגיע לקורס, אנדריי רכש כלים וידע רב שעזרו לו להשתפר בעבודה: "הגעתי לקורס עם לא מעט ידע, אבל הקורס עצמו היה מצוין. חיים הוא מרצה טוב, שמעביר את הידע שלו בצורה טובה ולמדתי ממנו הרבה. בזכות הקורס אני יודע היום לקרוא שרטוטים היטב. לפני הקורס הייתי צריך להיעזר באחרים כדי לקרוא את השרטוטים, וזה לקח לא מעט זמן. היום אני עצמאי ויכול לעשות את העבודה שלי טוב יותר ומהר יותר. בנוסף, למדתי לעומק נושאים של פנאומטיקה שהיו חסרים לי. באופן כללי, אני מרגיש שאני עושה את אותו הדבר, אבל עכשיו אני באמת מבין מה אני עושה."

"במהלך הקורס נעזרתי במנהל שלי להבנה של שיעורי הבית. הוא היה מאוד מרוצה מהרמה של הקורס ומהמרצה. אני חושב שעובדים נוספים ירשמו ללימודים במחזורים הבאים במכללת ארז, ובטוח שאני אמליץ להם לעשות את זה."