מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

מקסים גרשביץ' - בקרים מתוכנתים

מקסים גרשביץ' הנדסאי חשמל, בן 35 ממעלות, עובד כשנה בחוות השמפיניון. לעבודה במפעל הוא הגיע עם ניסיון בחשמל אבל ללא ניסיון בבקרה: "תחום הבקרה עניין אותי מאוד ובעבר נרשמתי לקורסים מרוכזים על בקרים בחו"ל. בחוות השמפיניון עובדים עם בקרים של יוניטרוניקס, ולשמחתי אחרי שהתקבלתי לעבודה הציעו לי לצאת ללימודים ולהתמקצע על הבקרים."

בפעם הראשונה שהגיע למכללת ארז, מקסים הופתע לטובה: "כיף לדעת שיש מקומות כמו מכללת ארז בצפון. מקום נקי, מסודר ושקט עם כיתות מסודרות ומאובזרות היטב. הכל מאוד מקצועי."

הרושם הראשוני הגשים את עצמו במהלך הקורס גם בכל הנוגע ללימודים ולמרצה: "את ערן קובי, המרצה של הקורס, הכרתי ממקום עבודתי. למדתי ממנו המון, גם במהלך הקורס וגם במהלך העבודה. מדובר במרצה שהוא קודם כל בן אדם ברמה גבוהה, עם סבלנות ואיכות שאין להרבה אנשים. הוא מקפיד לענות על השאלות ולעזור, גם כשתרגלתי בבית את החומר שלמדנו הוא היה זמין לשאלות ולהסברים. זו זכות ללמוד עם מרצה כזה שהוא מומחה בתחום. אין הרבה אנשים בארץ שמבינים את הנושא לעומק כמוהו."

"הקורס רחב ומקיף הרבה נושאים, אני ממליץ לכל מי שעובד בחשמל להירשם למחזור הבא. תמיד יש עוד מה ללמוד ולהעמיק, במיוחד בסביבה שכל הזמן משתנה. באופן אישי, אני מעוניין להמשיך וללמוד ומאוד אשמח להירשם לקורסי בקרה מתקדמים במכללה."