מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

דניאלה ברודסקי - הנדסת איכות

דניאלה ברודסקי, בת 28 מכרמיאל, נשואה ואם לשני בנים בני ארבע ושנתיים עובדת בתחום האיכות: "אני עובדת במפעל בכרמיאל בבקרה והבטחת איכות במשך כשנתיים. התחלתי את העבודה בתור עובדת ייצור ואחרי הלידה השנייה קידמו אותי לתפקיד של בקרה והבטחת איכות."

כתושבת כרמיאל, דניאלה שמחה על האפשרות ללמוד קרוב לבית: "עוד לפני הקורס בדקתי לגבי לימודים בתחום האיכות בכמה מקומות ואז הציעו לי בעבודה לצאת לקורס של מכללת ארז שנפתח במרכז הון אנושי בכרמיאל. אני מאוד אוהבת את העבודה שלי ואת תחום האיכות בכלל ואוהבת ללמוד ולהתפתח, כך ששמחתי להשתתף בקורס."

"לפני הקורס לא היה לי ברור בדיוק מה אלמד, אבל אחרי כמה שיעורים הבנתי לאן הקורס הולך וכמה זה יכול לעזור לי. למדתי הרבה דברים חדשים ומעניינים, גם בהיבט הטכני וגם בהיבט האנושי. בנוסף הכרתי אנשים חדשים שגם מהם למדתי הרבה – הם באים ממפעלים שונים, שעובדים עם חומרי גלם שונים וטכניקה שונה, והיה מעניין לשמוע על העבודה שלהם." מספרת דניאלה.

"לדעתי, לא רק אנשי ייצור צריכים לעבור את הקורס, גם מנהלים יכולים ללמוד ממנו הרבה. אני מרגישה שיותר משהקורס השפיע על העבודה שלי ברמה הטכנית, הוא השפיע עליי ועל נקודת המבט שלי. התחלתי להסתכל על העבודה ועל האנשים בזוית אחרת."

עם סיום הקורס דניאלה החליטה להמשיך ללימודי המשך ונרשמה לקורס הנדסת איכות: "כאמור, אני מאוד אוהבת ללמוד ומאוד אוהבת את התחום ואת העבודה שלי ורוצה להתקדם בה עוד. אחד החלומות שלי הוא להיות מנהלת ולהשפיע לטובה על המפעל שלי, ולכן בחרתי להמשיך ללימודי הנדסת איכות. היה לי ברור שהמקום הנכון בשבילי הוא מכללת ארז – אני מאוד מרוצה מאנשי הצוות והמרצים ומאוד ממליצה על המכללה לכל מי שמחפש לימודים בתחום."