מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

ימאתון - קורס שרטוט


בעקבות קורס שרטוט שהתקיים בימאתוןשי גורפינקל, מנהל תפעול ומשאבי אנוש במפעל, מספר כי הבחירה לקיים קורס לעובדי המפעל נבעה מתוך צורך בשיפור הייצור: "הדרישות המקצועיות שלנו עולות ואיתן הרמה המקצועית שאנו דורשים מהעובדים ברצפת הייצור. ישנו צורך מתמיד להכשיר את העובדים ולהעניק להם כלים שייסעו להם לעמוד מול האתגרים איתם הם מתמודדים ביום-יום."

הוא מוסיף כי "למרות שיש לנו עובדים בעלי הידע הדרוש בתחום, בחרנו לקיים את הקורס תחת הגג המקצועי של מכללת ארז. כשם שאנו מתמחים בייצור, המכללה מתמחה בהעברת ידע. אמנם זוהי הפעם הראשונה שבנינו עם המכללה קורס מיוחד לעובדי המפעל, אך יש לנו היסטוריה ארוכת שנים של שיתוף פעולה – בין השאר שלחנו עובדים לקורס ניהול מחסן ממוחשב ולקורס מנהלים, שהיה ברמה גבוהה מאוד."



גורפינקל מציין כי הבחירה הוכיחה את עצמה: "בסיום כל קורס או השתלמות, אנו בודקים את האפקטיביות של ההדרכה. כיום, שנה אחרי קורס השרטוט, אני יכול להגיד בוודאות שהתוצאות היו טובות מאוד – העובדים בעלי בטחון רב יותר בעבודתם והעבודה במפעל מתנהלת כעת בשפה אחת אחידה. ההשפעות ניכרות הן בעבודה ובייצור והן באווירה במפעל.

אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות, ולא פחות מכך מהקשר האישי שנוצר עם עובדי המכללה – האוזן הקשבת, הגמישות והיכולת לדייק את הקורסים בהתאם לצרכים שלנו, כל אלה בהחלט ראויים להערכה. המעטפת והמענה המקצועי שאנו מקבלים לאורך השנים מעניקים לנו בטחון שזוהי הדרך הטובה ביותר להצליח, ועל כן נמשיך ונשתף פעולה עם המכללה גם בעתיד.