מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

מאה אחוזי הצלחה

טקס הענקת התעודות של קורס מזכירה רפואית, אשר הסתיים עם מאה אחוזי הצלחה, התקיים לאחרונה במכללה במעמד מנהל המכללה, יוסי גימון. הקורס, אותו ריכזה במסירות אביגייל טולדנו, ביקש להעניק לסטודנטיות ידע רפואי לצד ידע ביישומי מחשב. טולדנו העניקה ממרצה ומן הידע שלה לקורס ותרמה רבות להצלחתו.
מנהל המכללה, יוסי גימון, ציין בטקס את ההצלחה של הקורס ואיחל לבוגרות כי בזכות לימודיהן הן ימצאו תעסוקה. הוא ציין גם את האופי המיוחד הנדרש מהן, לאור העבודה מול אנשים, עבודה אשר דורשת הקשבה, כבוד לאחר וויתורים. אחריו, בירכה את הבוגרות וינירה חיימוב, אשר העבירה את השיעורים של רישום ומידע רפואי, באומרה: "זהו הקורס הראשון שלי במכללה ומאוד נהנתי בו. הבנות מוצלחות ומוכשרות, ואני בטוחה שהן ישתלבו היטב בעבודה."
בתום הברכות, חלק מן הבוגרות נשאו דברים. ראשונה דיברה אנה בר יוסף: "למדנו הרבה במהלך הקורס, בזכות המורים ובזכות עצמנו. אני מרגישה שלמדתי במכללה מעולה, וממליצה לכולם לבוא ללמוד כאן". דלית אוחנה ציינה כי עבורה הלימודים בקורס הם התגשמות חלום וכי היא חיכתה לו שלוש שנים. גם מאיה לרנר הצטרפה לכך וסיפרה: "החלום שלי היה לעשות קורס מזכירה רפואית. מיד עם סיום הקורס התחלתי לעבוד, והלימודים מאוד תרמו לי בעבודה. אני ממליצה לכולם לבוא וללמוד כאן, בזכות היחס האישי ובזכות הידע שרוכשים פה."