מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

אילן זקס - יישומי מחשב

אילן זקס, עצמאי בתחום השיפוצים והבנייה הירוקה, החליט להירשם לקורס יישומי מחשב לצורך ניהול שוטף של העסק שלו: "אני לא איש מחשבים ואין לי ידע בנושא. אני בעל מקצוע, משתמש בכלים של שיפוצים ואינסטלציה, אבל בעולם של ימינו בן אדם עצמאי צריך לשלוט במיומנויות מחשב לפני הכל. המחשב הוא הכלי המרכזי בעבודה, הדרך היחידה שבה אפשר להתנהל מול ספקים ולקוחות, אפילו ברמה הכי בסיסית של הצעות מחיר."

"במשך שנים הסתמכתי על אנשים אחרים שיעזרו לי ויעשו עבורי את עבודת המחשב, ביניהם גם הבן שלי שהוציא עבורי הצעות מחיר. כשהוא התחיל ללמוד לא רציתי יותר להעמיס עליו. הבנתי שאין לי ברירה, שאני חייב לקחת את עצמי בידיים וללמוד את הנושא."

זקס נמצא בשלבי הסיום של הקורס: "הקורס מצוין והמורה מעולה. קניתי לפטופ ומחשב נייח ואני מתחיל ליישם את מה שאני לומד, צעד אחרי צעד. בתור התחלה התחלתי להוציא את הצעות המחיר בעצמי. עכשיו, אחרי שאני מתחיל להשתלט על הנושא, אני חושב להמשיך ללמוד, להעמיק את הידע ולקחת אותו צעד אחד קדימה. אמנם למדנו איך להשתמש בתכנת האקסל, אבל אני רוצה לשפר את היכולות שלי. אני יודע שיש בתוכנה עוד הרבה מאוד אפשרויות לניהול ולמיצוי המידע של העסק שלי."

"אין מספיק מילים בשביל להסביר כמה מה שלמדתי עוזר לי ביום יום. זה פשוט משדרג אותי כעצמאי, אני מרגיש שיפור עצום בניהול העסק, בתפעול שלו, ויודע שמפה זה רק ילך וישתפר."