מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

אלכס זיריאנסקי – בקרים מתוכנתים

אלכס זיריאנסקי, בן 26 מנהריה, נשוי ואב לילד, עובד במפעל מוטוראד: "סיימתי לימודי הנדסאי מכונות, והיום אני עובד במוטוראד, מפעל שמתעסק בתעשיית הרכב, כמהנדס מכונות."

למכללת ארז הוא הגיע בעקבות חיפוש אחר קורס בקרים מתוכנתים: "רציתי להיחשף לתחום הבקרים והאוטומציה. התלבטתי הרבה איזה בקר ללמוד ובאיזו מכללה. אחרי שקראתי את הסילבוס של מכללת ארז, היה ברור לי ששם אני אלמד. הסילבוס היה מאוד מעניין וענה על הצרכים שלי."

אלכס הפך במהרה לסטודנט המצטיין בקורס: "הקורס לימד אותי הרבה, נכנסתי בלי ידע בבקרה בכלל ועם ידע מועט מאוד בחשמל, ויצאתי עם בסיס רחב. אני לומד מהר ולפעמים קצב הלמידה בקורס היה מעט איטי מדי בשבילי, אבל ערן קובי, מרצה הקורס, דאג לקדם אותי ולאתגר אותי."

הלימודים משתלבים היטב בעבודתו של אלכס: "במהלך הקורס התחלתי כל מיני פרויקטים שנוגעים לסוגיות שונות שאני מתמודד איתם בעבודה, בין השאר בניתי תכנית לבדיקת זליגה ולחצים של מכונות. גם אחרי שהקורס נגמר, הפרויקטים האלה ממשיכים איתי הלאה, אני ממשיך לעבוד על התוכניות, משפר ומקדם דברים שמשפיעים על העבודה היומיומית שלי."

"התחום של בקרה ואוטומציה הוא רחב ומגוון ויש עוד דברים רבים שאני יכול ללמוד ולהרחיב בתחום. אני כבר מחכה לרגע שיפתחו קורסים מתקדמים ואוכל להעשיר את הידע שלי עוד." מסכם אלכס.