מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

דקר סיבוני - ניהול רכש

דקר סיבוני, בן 50, תושב נהריה, עבד במשך 16 שנים בטכנולוגיית להבים בתחום הלוגיסטיקה והמחסנים. "אחרי 16 שנים באותה העבודה החלטתי לעשות שינוי ונרשמתי ללימודי ניהול רכש במטרה להפחית את העומס הפיזי בעבודה ולהתפתח בכיוון ניהולי."

"במקביל, בתחילת שנת 2018 עזבתי את עבודתי בטכנולוגיית להבים והתחלתי לעבוד במילופרי כקניין, וכיום אני כבר מתפקד כאחראי רכש."

סיבוני נמצא בימים אלה בשלבי סיום של הקורס וכותב את פרויקט הגמר שלו שמסתמך על עבודתו: "הקורס ענה לי על הציפיות. זכיתי ללמוד עם מרצים מדהימים, ובראשם גיא פרי. גיא הוא אדם מדהים וסובלני, מיוחד ורגיש. שמחתי מאוד לגלות שיש קשר הדוק בין הלימודים לבין העבודה בפועל, הידע והכלים הם חלק בלתי נפרד מהעבודה."

"ההערה היחידה שיש לי בנוגע לתכנית הלימודים היא על החזרתיות. לא פעם הרגשנו בקורס שמותחים את היריעה יותר מדי, חוזרים שוב ושוב על אותו החומר. לשמחתי, באגף להכשרה מקצועית של משרד העבודה והרווחה הבינו שאין בכך צורך והתכנית החדשה קצרה יותר."

"מלבד תכנית הלימודים, אני מאוד מרוצה ממכללת ארז, וממשיך לשתף איתה פעולה גם במסגרת העבודה כשאני שולח עובדים לקורסים", מוסיף סיבוני. "כשאדם מגיע ללימודים אחרי יום עבודה ונכנס לכיתה נוחה ומאובזרת, כשהכל סביב נקי ומתוקתק, נוצרת תחושה נעימה ומזמינה. זה לא פשוט לשלב עבודה, משפחה ולימודים. כל הסטודנטים בקורס הם בעלי משפחות, וכולנו זכינו לגמישות מצד המכללה והמרצים ביחס לצרכים שלנו."