מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

מהאקדמיה לתעשייה

קורס הנדסת איכות לאקדמאיים הגיע לסיומו היום במכללת ארז, בנוכחות הסטודנטיות והסטודנטים, המשפחות, צוות מכללת ארז וצוות ריאן.
הקורס הוא שיתוף פעולה של מכללת ארז וריאן, שיזמו את רעיון הסבת האקדמאיים לתעשייה, והשתתפו בו 22 סטודנטיות וסטודנטים, מתוכם 19 סיימו את הקורס בהצלחה.

ליאור מדאג'י, רכז ריאן בראמה, בירך את הנוכחים, סיפר על ההתמודדות הראויה לציון עם חומר מורכב ומאתגר, וציין את החשיבות של קורס כזה בכניסה לשוק העבודה. יוסי גימון, מנהל המכללה, הצטרף לברכות וציין את התרשמותו מהמחויבות של הסטודנטיות והסטודנטים ואת הערכתו הרבה לבחירה שעשו.

צוות המרצים של הקורס ציין בגאווה ובסיפוק את היכולות הגבוהות של הסטודנטיות והסטודנטים, את החריצות שהפגינו ואת העבודה הקשה שהשקיעו, עבודה שנושאת פרי בדמות אחוזי מעבר גבוהים במבחנים. ד"ר לאוניד טולצ'ין, רכז הקורס, הוסיף והדגיש את החשיבות במציאת עבודה בתחום, והפציר בתלמידותיו ותלמידיו שלא לוותר על כך.

חוסאם שופאני נשא דברים בשם הסטודנטיות והסטודנטים וביקש להודות לצוות המכללה, המרצים ורכזי ריאן על היחס החם והאישי ועל העשייה שתרמה להצלחתם.


רגע לפני חלוקת התעודות, אוהד שטרן, מנהל תכנית הלימוד של המכללה, חידד את חשיבות ההשמה במפעלים והדגיש את מחויבות המכללה לתהליך זה.

עם תום הדברים, הוענקו תעודות הסיום לסטודנטיות ולסטודנטים, ביניהם שתי מצטיינות.


אל הבוגרות והבוגרים הנרגשים הצטרפה גם ביתו הקטנה של אחד הסטודנטים שזכתה בתעודה משלה.