מכללה מקצועית לתעשייה מוכשרת

יצאנו לדרך

בשעה טובה ולאחר עבודה מאומצת נפתח קורס מפעיל מכונות מתקדמות בפלסטיק, תכנית לימוד ראשונה בתחום בו אין קורסים קודמים, תכנית לימוד שתזרים דם חדש לענף תעשייה שזקוק לאנשים טובים עם הכשרה מקצועית מתאימה.
ביום ראשון 7 באוגוסט 2016 התקיים טקס הפתיחה המכובד במכללת ארז. רויטל אסייג, מנהלת סטארטר שיזמה את הקורס בירכה את המפעלים השותפים ואת המשתתפים : "אני סומכת עליכם שתתמידו ותשקיעו. יש מפעלים שמאוד רוצים אתכם לעבודה אצלם במפעל". איסר דובדבני – ממונה האזורי על הכשרות המקצועיות במחוז חיפה והצפון אמר כי זהו אחד הפרויקטים היפים בתקופה האחרונה ששונה מהפעילות שהייתה עד היום, מודל חדשני ומבטיח. יוסי אלמלם – המפקח הארצי על קורסים מקצועיים בענף עודד את המשתתפים: "תרכשו ידע רב ותוכלו להתפתח בהתאם יש כאן מכללה מדהימה וחזקה עם צוות מקצועי . ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו ושל התעשייה". יוסי גימון, מנהל מכללת ארז: "בעוד כשנה כל אחד ואחד חייו ישתנו בזכות המקצוע שירכוש כאן. תהיה לכם תעסוקה ובסיס לקריירה בענף שמשווע לעובדים מקצועיים. הקורס הזה פורץ דרך להכשרות פלסטיק ברמה הלאומית" עמי יחיאלי, הרכז המקצועי של הקורס מטעם מכללת ארז סיפר כי הוא מלמד מעל 15 שנה ומבין ויודע היכן הקושי עמם התלמידים יתמודדו, ומתוך ניסיונו יוכל לעזור להם להשיג את המקסימום.
אל הברכות הצטרפו המעסיקים:
רונית נחמיאס, מפעל פלסגד ופוליזיו: אני הרבה שנים בתחום. חסרים אנשים מקצועיים וטובים. נפלה בחלקכם ההזדמנות ללמוד את המקצוע ובסוף התהליך אנחנו מחכים לכם.
יענקלה שולמן – מפעל י.ש.ר תעשיות: אנחנו שמחים להיות חלק מהתוכנית, אתם הולכים להוביל את הענף – ישר כוח.
רותי אקמן, מפעל אלקם מדיקל: שמחים על הפרויקט שיצא לדרך ועל שיתוף הפעולה. תהיו רציניים התעשייה זקוקה לכם, אין גבולות.
סאלח כאמל – מפעל א.מ.ג: האינטרסים משותפים לכול המערכות לעובדים ולמפעלים, אתם הסנונית הראשונה וההצלחה תהיה של כולנו.
עמוס רביב – מפעל ריאון: תוכנית מצוינת שהגיע הזמן שתהיה בצפון. אני מאמין בתוכנית, בשיתוף הפעולה של הרבה גופים והרצון להצליח. טכנאי פלסטיק זה הלב של ענף הפלסטיק ומי שמבין את התחום יכול לרוץ ולהתקדם קדימה. זהו כלי רב עוצמה עבורכם, ידע וכוח להמשך.